søndag den 19. december 2010

Blogleg!

Jeg har snupper udfordringen fra Signe!

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Mobilen og nøgler. Jeg hader når jeg ikke kan komme i kontakt med min mand, så jeg har ALTID mobil med. Nøgler fordi jeg altså også hader, at blive låst ude. Det har jeg en sjov historie om, men den får i en anden god gang.

2. Favorit make-up mærke:
Uh, det bruger jeg sjældent.

3. Favorit blomst:
Skal man vælge? Jeg kan bare godt lide dem jeg får i gaver!

4. Yndlingstøjbutik:
HogM måsker? Eller Vero Moda? De har tøj til billige penge og man er vel studerende.

5. Favorit parfume:
Cool water og så en lyserød en, som jeg ikke kan huske hvad hedder, men jeg kan kende duften på 1 kilometers afstand. Mmmm!

6. Høje hæle eller flade sko:
Flade som regel - man er vel pædagogstuderende.

7. Får du gode karakterer?
Ja, sådan nogenlunde. Det kommer jo an på faget, men jeg få i al fald ikke dårlige karakterer.

8:Yndlingsfarver:
Blå!

9. Drikker du energidrikke?
Nej. Jeg har energi nok. :)

10. Drikker du ofte juice?
Nogle gange. Jeg er tosset med den der hedder Pure fra fakta!

11. Kan du lide at svømme?
Næ, men jeg kan godt lide at være i svømmehal.

12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med:
Kun hvis der er sovs på dem.

13. Yndlingscreme:
Åh, burde jeg vide hvad de hedder? Jeg har en god en. En dyr en. Den er købt i Harmonie.

14. Vil du gerne giftes en dag?
Jeg er gift. Men det var et hemmeligt rådhusbryllup. Lang historie, men vi havde ikke været sammen mere end 4 måneder dengang, så synes ikke lige vi ville holde det store kirkebryllup, men det håber jeg da jeg får engang.

15. Bliver du nemt sur?
Ja, eller det vil sige, jeg bliver nok nærmere irriteret tit.

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Det gør jeg ikke så meget i, nej.

17. Har du nogle forbier?
Jeg kan ikke have ederkopper.

18. Bider du negle?
Ja. (Sagde hun med skam i stemmen og grimme negle)

19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Næ. Men jeg er faldet på ski og vågnet op på sygehuset med hjernerystelse.

20. Drikker du kaffe?
No way Jose. Jeg synes det smager væmmeligt. Men min bedre halvdel er lidt en kaffenørd, med sin egen kaffekværn og diverse stempelkander.

Kom frisk og tag udfordringen op!

6 kommentarer:

  1. Hej Luna
    Vil bare sige tillykke med, at du har vundet i Hjerternes fest. Din abe er ved at blive lavet og vil snart være på vej til dig - men kommer nok først frem efter jul.

    Endnu en gang tillykke og glædelig jul.

    Mie/Pralerier

    SvarSlet
  2. Mange tak! Jeg skal ærligt indrømme, at din abe var grunden til, at jeg valgte den bunke! Den er SÅ sød... :)

    SvarSlet
  3. Hyggeligt at læse om dig og jeg synes det er lidt sjovt at vi er så mange kagenørder som ikke er glade for kaffe.
    Knus

    SvarSlet
  4. Ja Signe - kaffe er noget værre stads! :) Og jeg læser endda til pædagog! Det er bestemt frowned upon ikke at drikke kaffe så! ;)

    SvarSlet
  5. Så er det da den helt rigtige vinder aben kommer hjem til :-)

    SvarSlet