fredag den 17. december 2010

FEEEEEEST!

Ja så har der været hjertefest og det er stort og det er vildt og vi har sammen samlet mere end 20000 ind til mødrehjælpen! Jeg er så lykkelig over, at være 1 af de 5 heldige vindere! Det er så stort! Tjek lige alle de skønne gave ud - som jeg har vundet: JUBIII
Jeg glæder mig som et lille barn - høhø også derfor jeg valgte grøn bunke til julebørn. Min lille lækre troldeunge bliver SÅ glad for alle disse smukke ting. Og min legesyge mand glæder sig voldmeget til det der heliumgas, som han mener han skal lave sjove stemmer med!
Fuck det er vildt!

5 kommentarer:

  1. Kære Luna

    Endnu engang et kæmpestort tillykke. Nu om lidt begynder vi at skrive rundt til alle gavegiverne og så er det derfra deres ansvar at få alle de skønne gaver til at lande hjemme hos jer. Det bliver vildt!

    Der går nok lidt inden vi er nået alle gavegiverne igennem for der er jo rigtigt mange men alle skal nok få besked.

    Kæmpe store hjertekram fra hjerteland

    Hav en fantastisk dag og en dejlig jul

    SvarSlet
  2. Tusinde tak! Og også en vidunderlig jul til dig og din familie! :)

    SvarSlet
  3. TILLYKKE LuNA :-)

    Jubii jeg vandt også :-)
    Sikke heldge vi er!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. Tillykke Luna!

    Tag et kig ind på min blog.... ;-)

    SvarSlet
  5. Taaak tak! Også tillykke til dig Mia! Og June - du kan tro jeg vil kigge din blog med det samme!

    SvarSlet