tirsdag den 21. december 2010

Forresten...

Så lavede jeg da lige nogle cupcakes igår! Banan fordi det er min yndlingskage! Mmm...
Der er UCF (ultimate chocolate frosting) og lilla vaniliesmørcreme på og så en lille fondant blomst. Ja, og så kom jeg i tanke om, hvorfor jeg ikke har lavet UCF i lang tid. Det smager så forbandet godt, at jeg går og nipser til det hele dagen! Seriøst - det er altså LÆKKERT!


I kan da også lige få opskiften på UCF.

1 pk flormelis
2,5 dl cacaopulver (Jeg bruger kun ca. 1 dl, for mit cacaopulver er ret koncentreret)
2 tsk vanilisukker
180 g blødt smør
1,25 dl lun mælk

Så piskes det bare sammen. Mmm! Lad det står lidt i køleskabet, hvis i vil tylle en swirl, som her på billedet. Så skal det nemlig lige blive lidt mere fast.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar