onsdag den 29. december 2010

Gaver, gaver, gaver!

Ja ovenpå alle julegaver og fødselsdagsgaver er det også væltet ind med hjertegaver. Jeg tror efterhånden posten er ret træt af, at vade op til os. :) Men jeg er glad. Meget glad!

Jeg har fået:
1 gavekort til navnesutten, 1 puslespil med bamse

1 mini 4 på stribe spil i træ og 2 posters

Alt sammen fra VanFlittig

Fra Hverdagsmønstre har jeg fået dette smukke tapet, som jeg overvejer at tapetsere en af Williams vægge med.


Fra Lullaby og La La har jeg fået denne lækre halsdisse:


Fra Blåmejsen har jeg fået disse søde donutrangler:


Fra Julia har jeg fået et gavekort til Olivias Brasserie i odense.

Fra Karen Klarbæks verden har jeg fået et hæklet grydelappesæt til børn.

Fra Ko og Ko har jeg fået denne lækre økologiske hue, som min søn allerede nu nyder godt af:


Fra Skauogco har jeg fået denne lækre nederdel og disse charms (jeg har fortalt manden, at vi nu snart må lave en pige, med alle de fine ting):


Fra Forlaget TekstXpressen har jeg fået bøgerne Bogen om tvillinger og Uge for uge kalender for dig der venter tvillinger, som jeg ærligt skal indrømme, at jeg ikke håber på at få brug for! ;)

Fra Kirsten Gisbøl har jeg fået denne gemmepose:


Fra Mammamias Verden har jeg fået dette pudebetræk:


Fra Brilleting har jeg fået denne hæklede bold:


Fra Karen Marie har jeg fået denne bamse med tilbehør:

4 kommentarer:

  1. ... og så er der jo også det hårbånd som ligger hos mig. Men jeg kender ikke din adresse?

    Dyt dyt ska vi byt?
    En adresse for en gave, måske?

    hverdagsjunkie@gmail.com

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle fantastisk lækre præmier, du har fået dig. Tillykke med det:-)

    SvarSlet
  3. Halløjsa for en gaveregn:) Mon også min bog "I de allerældste dage" er nået frem til dig?

    Bedste hilsner fra Tina

    tinabis88@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hej hej!
    Ja det er skønne gaver, der er kommet mange flere, de kommer på om lidt!

    Tina: Ja, den er kommet og jeg synes den er så god! :)

    SvarSlet