fredag den 3. december 2010

Hjerternes fest!

Jeg har bestemt mig for, at denne blog nu, ikke længere, skal bruges kun til kager. Jeg laver ikke ret mange mere og det er skønt! Jeg har nu igen overskud og lyst til at lave lækre sager til mig selv og familien. Og så er jeg også startet i skole igen og gider derfor slet ikke bruge alle mine weekender på kager.

Nå men, derfor synes jeg nu, at jeg vil bruge bloggen til lige hvad jeg har lyst til og i dag bliver det, at reklamere for dette skønne initiativ; Hjerternes fest! Skynd jer herind og kig:
Ja jeg kan stadig ikke finde ud af, at lave et link, så i må kopiere den ind i jeres browser: Hjerternes fest

I kan vinde ting og sager og på samme tid give til et godt formål! DET er da vist indbegrebet af julen!!!

3 kommentarer:

  1. Mange tak fordi du fortæller så varmt om hjerternes fest og fordi du har købt lod i lodtrækningen. Uden den massive støtte vi får fra blogland ville vi ingen steder være. Det er så skønt at hav lod og del i en hjertedrøm.

    Mange kærlige hilnser

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at læse med :) Det med link, kan jeg sagtens lærer dig en dag ;)

    SvarSlet