tirsdag den 11. januar 2011

Dumme postkvinde!

Ja, jeg skylder jo en historie om, at blive låst ude, så den kommer her.

Imorgen er det præcis 2 år siden, for det var nemlig på min mands fødselsdag om formiddagen. Jeg vadede rundt i vores lejlighed i nattøj og var ved, at smækken en dej sammen til en kage, da jeg hørte brevsprækken smække. Jeg vidste, at der skulle komme pakker med posten fra Rs familien, så jeg smuttede ud og tjekkede og ganske rigtigt, havde det dovne kvindemenneske bare smidt en pakkeseddel - uden at ringe på eller noget! (Det er sket mange gange før) Så mig farende ud af døren i nattøj og futsko, for at fange postkvinden. Jeg når hende lige inden hun kommer hen til cyklen. Hun starter med nærmest at råbe: "Jeg bankede altså på!" for derefter at tage pakkerne op af cykeltasken! Øh, hun har så ikke engang haft pakkerne med op - den løgnagtige kvindemenneske! Nå jeg får pakkerne, for derefter at tøffe op og opdage, at jeg har smækket mig selv ude. Uden mobil of course. R er på daværende tidspunkt henne og træne og da jeg ikke gider sidde på trappen og vente i 2 timer, vader jeg ellers hen til hans træningscenter og henter nøgle. Need i say, at det altså først var en sjov historie et par dage senere...

2 kommentarer:

  1. årh hvor ærgeligt.... min postdame gør i øvrigt det samme.
    men du kan glæde dig over, at du i det mindste ikke var topløs - det har jeg nemlig prøvet

    SvarSlet
  2. Ja jeg var også glad for, at jeg havde futsko på, for der var altså vådt udenfor. Topløs ligefrem! Er det dig, der ligger historie til Susan fra Desperate Houseviwes? Du har SÅ mange skønne pinlige historier!

    SvarSlet