lørdag den 19. februar 2011

Adams dåbskage!

Ja, jeg kan sgu da stadig det der med kagerne, for jeg synes selv den er ret sød.






Det er chokoladebunde med jordbærmousse og marabou/daimcreme. Delicious!
OG så kan jeg så fortælle, at manden stadig hader når jeg laver kager, for jeg bliver så mega hys, fordi det bare skal være perfekt, at jeg skælder ud på alt og alle. Som oftest er han den nærmeste og får derfor alt galden. I morges da jeg stod op og nærmest var en tikkende bombe sagde han følgende: "Jeg forstår simpelthen ikke, at kan lide at lave de kager, når du altid bliver så gal?" Mit svar var noget i retning af, at jeg jo godt kan lide det færdige resultat. Så han flygtede på biblioteket med William og jeg fik arbejdsro. :)

3 kommentarer:

  1. wow, hvis jeg nogensinde bliver gift vil jeg meget gerne booke dig til at lave kagen!

    SvarSlet
  2. vildt flot kage!! var motiverne ønsket elle fandt du selv på at den skulle se sådan ud??

    SvarSlet
  3. Mange tak, de havde ønsket noget i stil med en jeg før har lavet med en regnbue og så improviserede jeg lige nogle bondegårdsdyr, så den blev lidt mere drenget. :)

    SvarSlet