tirsdag den 15. februar 2011

En hyldest til min mand (og min Iphone)!

Jeg har fået en Iphone! Eller det vil sige, jeg har købt den. Jeg skriver opgave på skole lige nu og en af pigerne fra min gruppe, har flashet sin iphone dag ind og dag ud og fortalt mig om den ene mere fantastiske app efter den anden. Jeg var helt solgt, da hun viste mig en app med Karolines kogebog, så man lige kan finde en opskrift, når man går rundt nede i fakta og ikke kan huske hvad man skal bruge til høns i asparges.
Og så er der jo også lige Superheltemor, som jævnligt hylder sin iphone på bloggen. I blame you! Især efter app’en der kan tage tid på veer. Jeg er ganske vist ikke spor gravid - men det er fandemer smart!
Det blev for meget og i fredags bestemte jeg mig for, at jeg bare måtte have en og at jeg jo ikke kunne blive sådan rigtig lykkelig før den var i mine hænder. Jeg vidste jo godt, at med vores i forvejen haltende økonomi, bestående af to su’er, var det måske ikke lige det smarteste.
Og så var jeg ellers helt igennem uudholdelig at være sammen med hele weekenden. Snakkede ikke om andet. Efterfølgende har jeg mange gange været meget taknemmelig over, at jeg har jordens mest tålmodige mand, for en hvilken som helst anden havde nok smidt mig på porten. Jeg tænker tit, at jeg ikke forstår hvorfor han bliver ved med at finde sig i mig, for jeg er jo faktisk pænt dobbeltmoralsk på mange områder. Havde det været ham, der havde fået denne ide om at skulle have en dyr Iphone, havde jeg uden tvivl sagt: “Nej, det kan du nok se, vi ikke har råd til!” Men han sagde bare: “Ved du hvad, jeg kan mærke at du ikke får ro, før du får den, så det synes jeg bare du skal.” Ohr hvad jeg er heldig med ham...
Nå men så fandt jeg altså en Iphone 3Gs 16 gb brugt på guloggratis og den har nu lagt i min hånd uabrudt siden søndag eftermiddag. I love it!

Og oven på al den godhed fra mandens side, så præsterede han også at komme hjem med lækker lækker chokolade og en tøsefilm (Valentines Day) i går!

5 kommentarer:

  1. Ahhhh, jeg går og sparer sammen og efter dit indlæg kan jeg slet ikke vente! Det er som om man først bliver rigtig blogger når man har en iphone :-)

    SvarSlet
  2. Sparer sammen? Hvad er det? Jeg impulsshopper og vi er 2 på su. En dag ser du mig i luksusfælden. :)

    SvarSlet
  3. ups, undskyld jeg var med til at starte din økonomiske deroute så...
    men sig endelig til, hvis du skal have fifs om hvilke Apps der holder;-)

    SvarSlet
  4. Ja, det må du nok sige! ;) Og hvad værre er, at jeg jo ligefrem overvejede at blive gravid, så jeg kunne få mulighed for at teste app'en der tager tid på veer. Min mand var ikke med på ideen om at reproducere for at teste Iphone apps, fatter i det?

    SvarSlet
  5. kedelig fyr...
    jeg synes ellers det er en rigtigt god grund!

    SvarSlet