torsdag den 10. februar 2011

Nu forsømmer jeg igen!

Ja bloggen altså. Men det er bare fordi. Fordi at jeg har travlt med skole og barn og mand. Nå ja og så er der også startet Paradise Hotel igen and i like it alot! Tænk at man kan finde det så over underholdende, at se bimboes dumme sig ufatteligt. Jeg indrømmer gerne, at jeg sidder hjemme i sofaen og føler mig som et lidt bedre menneske, når jeg ser Paradise.

Og så har jeg også lige været på biblioteket og høre foredrag af de to skønne kvinder Maren og Annamette. Og jeg vil seriøst gerne giftes med AM og have børn med Maren. Kan det lade sig gøre oder wass? Please.

Nå ja og så skal jeg kærestehygge imorgen og jeg glæder mig! Troldeungen bliver hentet af mormor om aftenen og så skal han sove der. Manden og jeg skal se stand up med Tobias Dybvad og Christian Fuhlendorf imorgen aften og lørdag morgen trumfer vi lige med noget champagne spa.

Og så får i da lige et billede af mit vidunder i hans nye nattøj! (Tak til June)

2 kommentarer:

  1. Hej Luna :-)

    Ja, det hjælper jo at tilmelde sig som læser, når man vil følge med ;-)

    Nattøjet ser ud til at passe ham perfekt, så enten har det været for længe undervejs, eller også er de noget små i størrelserne? Men du tog det en str. over det han ellers brugte nemlig.

    Men vigtigst er det jo, at han passer det :-)

    K.H June

    SvarSlet
  2. Det passer super, men han er også så småt begyndt at bruge 98 i alm tøjstørrelse. :) Det er bare så fint, jeg ville ønske jeg selv kunne sy sådan!

    SvarSlet