mandag den 21. marts 2011

BTW

I morgen skal der fordeles praktikpladser i min klasse. Drama!
Har i nogensinde oplevet 30 pædagogstuderende, hvoraf ca. 95 procent er kvinder, kæmpe om de samme praktikpladser?
Jeg har. Not a pretty sight. Hvis erfaringerne holder er der helt sikker op til flere, der tuder inden dagen er omme. Så kryds lige fingre for, at jeg ikke er en af dem.

Ej okay, det er jeg nok ikke, for min søde klasse har valgt, at tage hensyn til dem med børn og jeg er derfor sikret en af de 5 pladser jeg har valgt. Men det er sgu da stadig spændende. Jeg kan komme i vuggestue, børnehave, daginstitution eller en skole for børn med autisme. Jeg håber på skolen, for det der børnehave halløj har jeg prøvet så mange gange og jeg har altså lyst til, at komme lidt ud af min comfort zone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar