tirsdag den 22. marts 2011

Celebrate good times!

Praktikfordelingen gik ud over alle forventninger. Den vuggestue jeg aller helst ville have, men som ikke var på vores list, den var ledig i en anden klasse, så den fik jeg. Indsæt selv jublende smiley!
Den ligger lige imellem vores hjem og Williams dagpleje og for det ikke skal være løgn, så hedder den Vuggestuen Luna. Det morede hele min klasse sig kosteligt over.
Generelt gik det bare så usandsynligt godt, som jeg aldrig før har oplevet. Ingen tudede og alle fik en plads de var tilfreds med. Genialt!

Nå men så skete der jo det, at jeg var færdig på skolen lidt i to og skulle så fordrive tiden indtil William vågnede fra sin lur i dagplejen. Fem minutter fra hans dagpleje ligger der en genbrugsbutik, som jeg er tosset med. Den har nemlig ikke tøj, der ligner det kommer direkte fra Fru. Jensens dødsbo, men derimod noget man snildt kunne købe i vero moda eller HogM.
30 min senere gik jeg derfra med en forårsjakke, et par jeans, en strikket top og to kjoler. Alt dette til den nette sum af 330 kr. Indsæt igen jublende smiley.
Og i må gerne se, men lad lige være med at grine af mine blegfede lår, jeg skal nok tage nogle strømpebukser på til de kjoler. I promise.






Og ja, jeg har cuttet hovedet af på de billeder, hvor jeg lignede var ugly, for im just that vain.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar