tirsdag den 8. marts 2011

Deller eller ej.

Jeg er på kur. Har jeg sagt det? Eller det vil sige, at Vi er på kur, for jeg har på ingen måde stamina til at være sund imens manden spiser løs. Han er meget sejere end jeg, for når han bestemmer sig for, at han er blevet for tyk, så gør han noget ved det og han er skide ligeglad med om jeg grovæder toblerone lige ved siden af ham.

Men nu er VI altså på kur. Vi startede mandag i sidste uge og det kørte på skinner helt til onsdag aften. R havde været til eksamen og havde derfor ikke spist hele dagen, så da han kom ind ad døren kl 17 og lignede en, der var meget tæt på at besvime, så jeg hurtigt mit snit til at lokke chokolade i ham. Og dermed også mig.

Torsdag gik det acceptabelt, men fredag skulle vi i bio og så skulle vi da lige på restaurant først.

Lørdag skulle vi så hente W hos mine forældre og min mor diskede, som altid, op med et bord fyldt med lækkerier og det er jo uhøfligt at takke nej, ikke? Og så smuttede vi iøvrigt inden om min søster og fik pizza på vej hjem. Way to go!

I går var jeg tøsesur det meste af aftenen, fordi R nægtede at hente chokolade. Og det er Karolines skyld! Ja det er! For siden hun nævnte kinder chokolade på sin blog har jeg haft den ledeste crawing.

Nå men nu tager vi os lige sammen igen, for jeg VIL af med de sidste kilo. Jeg havde egentlig sat mig det mål, at de sidste 8 kilo skulle af inden min søsters bryllup til august, men nu har hun (min søster) været så flabet, at udsætte brylluppet til næste sommer, fordi hun er gravid. Egoistisk eller hvad? Det tror jeg nok lige! Som om hun bare er fuldstændig ligeglad med, at jeg nu er nødt til, at rykke målet frem til min brors konfirmation om KUN 2 1/2 måneder!

Nå okay, nu ved i det, så nu må i lige holde mig lidt til ilden, ikke?

7 kommentarer:

  1. So sorry! Kan dog sige at kinder chokoladen er helt væk nu... Og den skal aldrig mere komme tilbage. Skal vi tage en detox sammen? Fårrrk, jeg behøver en indpisker, personlig coach eller bare at få syet munden sammen.

    SvarSlet
  2. Du må godt låne R lidt? Han er ret god til at sige no way Jose!

    SvarSlet
  3. Tak, men mon ikke du hellere må beholde ham hvis du kun har 2 1/2 måned :-)
    Forresten, lidt underligt, men var du tilfældigvis forbi Hjørring Bibliotek sidste uge, eller var det bare en der lignede dig?

    SvarSlet
  4. Nej, jeg komme sjældent i Hjørring. Jeg har et par veninder, der smed min nyindkøbte sofa på motorvejen ved Hjørring. Jeg bærer stadig nag! ;) Men spændende, at jeg måske har en twin! :)

    SvarSlet
  5. Haha, ja :-) Det var også bare et wild chance guess, men tænk nu hvis det var dig.... Vil gerne have sofahistorien en dag :-)

    SvarSlet
  6. http://lunaskager.blogspot.com/2011/01/okay-det-er-sa-ikke-lige-min-dag-i-dag.html
    Det skal så siges, at vi efterfølgende fik fat i en helt igennem vidunderlig sofa, som jeg kun flytter mig fra når jeg virkelig skal. Altså virkelig skal!

    SvarSlet
  7. Okay, jeg fatter ikke hvorfor den ikke vil linke?

    SvarSlet