fredag den 25. marts 2011

Fuck factor

Jeg er ikke imponeret! To say the least.

Det startede godt med smækker-lækker Robbie Williams og hans 4 baggrundssangere, men så kom de der finalister ind og ødelagde showet. Det er som, det der med at synge med de kendte bands, er en rigtig god ide i teorien. I virkeligheden viser det jo bare, at de SLET ikke synger så godt som (jeg nævner i flæng) Robbie, Lau (Carpark North) og Aqua Lene.
Sarah har voldtaget Lady Gagas Pokerface, så hun er ikke min favorit mere. Jeg tror måske det er Babou. Han synger sgu da godt nok. Ej, jeg gider ikke engang have en favorit mere, jeg gider bare blive sur hvis Anna Louise vinder!

Og nu mishandler de også Dirty Dancing sangen! Uh, så kom Patricia lige! Aftenen er reddet!

2 kommentarer:

  1. Aqua Lene synger da ikke godt!! Det er ikke for sjov hun har robot stemme!

    SvarSlet
  2. Hun har Aqua stemme og jeg elsker den. Barbie Girl var aldrig blevet så stor uden hendes specielle stemme.

    SvarSlet