fredag den 25. marts 2011

Javel ja!

Så er showet ovre og det var, of course, Sarah der vandt. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg faktisk syntes, at Anne Louise var langt bedre i aften.

Men who gives a damn, når bare Patricia får lavet en plade med Blachmann, så kan alle de andre tournere med Amalie og Tammi på diverse værtshuse, for all i care.

Okay, læg lige mærke til hvor globaliseret jeg egentlig er i men retorik! Ovenstående 4 sætninger indeholder ikke mindre end 9 engelske ord. Dagens opdagelse og så kan jeg vist godt gå i seng, ikke?

Godnat sagde Kirsten!

2 kommentarer:

  1. Ja, det var så ærgeligt, at Patricia røg ud :-(

    Jeg glæder mig til at høre, hvad hun kommer ud med....

    SvarSlet
  2. Ja, det var lidt det samme som da Heidi røg ud sidst. Men jeg er sikker på at Blachmann laver noget med Patricia, som han gjorde med Heidi.

    SvarSlet