onsdag den 16. marts 2011

Kærlighed og tatoveringer.

Ja ja, læse læse! Jeg holder lige lidt pause. Eller meget. Og så kunne jeg jo lige vise jer hvad der er på min mands arm.

Jeg ved hvad i tænker. Hvor er det sødt, romantisk og en smule dumt og naivt. Men det er det slet ikke. For vi skal være sammen altid og vi ved det begge to. Her tænker i; Ja ja, det tror man altid. Men vi tror det ikke, vi VED det! Han fik den lavet på vores bryllupsdag for snart 3 år siden.
Han har også sådan en her:


Og jeg har sådan en her, som jeg overvejer at få lavet mere på, når engang jeg har råd.

3 kommentarer:

  1. Nice!! Det er en super fin blomst. Og så er det bare altid dejligt, når der er nogen der tror på ægte kærlighed!
    Jeg ville rigtig gerne have en tattoo, men jeg er en pivskid...

    SvarSlet
  2. Det er jeg altså også! Det tog ca. 15 min og alligevel præsterede jeg at besvime midt i det hele. Det skal så siges, at det ikke just er hjælpsomt, ikke at have spist noget inden.

    SvarSlet
  3. Tatoveringer er vidunderlige. Jeg elsker dem jeg har, og vil gerne have flere (:

    - Kit

    SvarSlet