søndag den 27. marts 2011

Mareridt!

Puha, jeg får ondt helt inde i hjertet, af at tænke på den 3 årige dreng, der er forsvundet i en skov i formiddags. Jeg kan ikke få det ud af mit hoved og jeg tjekker ekstrabladet.dk hver 5 min, for at se om der er nyt. Det er alle forældres værste mareridt og jeg sender alle mine tanker til ham og hans familie.
Jeg på vej i seng og kan kun tænke på de forældre, der går rundt i en frygtelig uvished omkring deres aller kæreste eje. Det er så hjerteskærende forfærdeligt!

Nu vil jeg kysse min søn en ekstra gang og værdsætte al den tid jeg har med ham og håbe, at den lille dreng snart dukker op i god behold!

4 kommentarer:

  1. Har lige stortudet til Nyhederne kl. 7. De har ikke fundet ham endnu! Snøft!
    Puha, at man tager det så meget til sig, det er jo helt vildt...

    SvarSlet
  2. Ja, det gør fysisk ondt at tænke på!

    SvarSlet
  3. Jeg sad her i London og skulle lige se tv2.dk, da jeg læste artiklen måtte jeg løbe grædende ud af stuen. Kunne slet ikke sove. Kan ikke tænke på andet end den lille dreng helt alene.

    SvarSlet
  4. HAN ER FUNDET.
    Phew.
    Det havde da næsten ikke været til at bære.

    SvarSlet