torsdag den 24. marts 2011

One of those days....

Det er bare en af de der dage, hvor man (læs: jeg) har brug for lidt humor.

Der er lige det der med fridag, at man er rigtig meget mere sammen med sin bedre halvdel end ellers. Og man har ekstra meget tid til, at hidse sig op over, ja alt. I mit tilfælde rod. Tåbeligt, når man nu bare burde nyde det (altså fritiden, ikke rodet), men sådan er virkeligheden nu engang ikke lige. Ikke i dag i al fald. I morgen er der endnu en dag og der vil jeg prøve, at vise mig fra en kønnere side.
Og det virker altså, det der med at have høje forventninger til næste dag, for i dag fik jeg nemlig både vasket tøj og alt muligt. Så i morgen får jeg lige hevet det rigtige ben op ad sengen.

Men tilbage til det med humoren. Det kommer her og det er sgu da skægt! Det kan få smilet frem på selv den sureste mokke. (læs: mig)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar