mandag den 14. marts 2011

Paradise.

Ja, jeg ser det. Hver aften.
Manden i huset (eller i lejligheder, vel sagtens) er så taktisk smart, at han tuller ind og børste tænder 5 min i 22 og så kan han jo lige hoppe i kanen inden det starter. Så sidder jeg ellers her og dyrker dramaet.

Det er første gang vi er rendt ind i en periode, hvor vi ikke går i seng på samme tid. Jeg vidste det ville komme. Vi har været gift over 2 1/2 år, så det er jo egentlig okay, at man ikke er helt uadskillelige mere. Og det resulterer også i nogle sjove episoder, for når jeg så går i seng og kysser ham godnat, så er han fuldstændig groggy og siger nogle meget sære ting. Den kommentar, der so far tager prisen er; "Jeg bor et hemmeligt sted på gulvet!" Øh what!?

Nå men tilbage til paradise. Jeg elsker aftenens afsnit, for jeg kan ikke fordrage Sheila Maria. Som i slet ikke. Jeg holdt med Regitze og efter hun røg hjem, er det stadig hendes gruppe jeg holder med. Jeg vil slet ikke komme ind på Ida Amalie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar