onsdag den 2. marts 2011

Sig hej til Tut!

Her er Tut:

Tut er hospitalsklovn på Aalborg Sygehus Nord og hun er helt igennem fantastisk!
Jeg har mødt Tut, i forbindelse med det projekt jeg skriver på lige nu. Min gruppe og jeg har fulgt hende på børneafdelingen et par gange og vi er blown away. Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle forvente, inden vi besøgte hende derude. Jeg havde aldrig mødt en hospitalsklovn før, men er du vimmers mand, hvor blev jeg nærmest helt forelsket! Og så helt igennem imponeret af det hun kan og det hun gør for børnene. Jeg ville ønske jeg kunne klovne. Men jeg har ikke klovnen i mig. Jeg kan tosse som en gal overfor børn, men ikke overfor voksne. Gitte er i rollen som Tut, så snart hun har den røde næse på. Hun er barnlig, naiv og fantastisk. Hvis William nogensinde skal på børneafdelingen, så vil jeg gøre meget for, at det bliver en onsdag. Det er nemlig onsdag Tut er der!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar