søndag den 20. marts 2011

Sovedilemmaer.

Min store dreng kan snart ikke være i barnevognen mere. Han er altså kun halvandet, men han er ret lang og fylder den nu helt ud. Problemet er så bare, at han slet ikke er vant til at sove til middag andre steder end i barnevognen.
Når jeg ligger ham i seng om aftenen snakker han lidt og så sover han bare, men til middag der fatter han hat, hvis han kommer i sengen.
I dag sad vi så og hyggede i sofaen for 10 min siden og pludselig døsede han hen. Jeg tænkte: fedt - så propper jeg ham bare ind i sengen. Han vågnede of course med det samme han ramte sengen og nu ligger han derinde og kalder på sin far. Jeg giver den lige lidt tid, for om en måned eller to er der altså ingen vej tilbage.

Noget helt andet er, at jeg overhovedet ikke er klar til, at have en stor dreng, der ikke sover i barnevogn mere. Han er KUN halvandet!!

2 kommentarer:

  1. Ja, hvornår er det lige de begynder at fabrikere barnevogne, der kan gøres længere? Når man kan lave senge, der kan bygges ud, kan det da ikke være så svært... Vi er snart på vej til London - uden barnevogn men kun en lille klapper, det skal nok blive sjovt :-)

    SvarSlet
  2. Uha - held og lykke til jer!

    SvarSlet