fredag den 25. marts 2011

Whats the time? X Factor time!

Så er der finale i aften. Tough luck for Karoline, som befinder sig i kedelige London. Muhahaha... For alle ved da, at x factor finale er MEGET federe end storbyferie. Bemærk venligst ironien.

Og jeg er helt forvirret, for jeg troede først det var i morgen. Det plejer sgu da at være om lørdagen, ikke? Nå, men det er altså i aften og jeg hepper på Sarah. Jeg synes Anne Louise er underlig. Altså, det kan da ikke kun være herhjemme, vi har bemærket, at hun virker meget fjern og sådan lidt kold? Babou minder alt for meget om Muhammed fra sidste år.

Hvem hepper i på?

2 kommentarer:

  1. Hehe, selv om jeg mangler dansk tv, har jeg heldigvis blogland der holder mig opdateret med alt det vigtigste - stort tak for det :)

    SvarSlet
  2. Du skal få et fuldt referat.

    SvarSlet