torsdag den 31. marts 2011

WTF!!!

Jeg skal i skole i morgen. Dét i sig selv er såmænd ikke så overraskende, omend pædagoguddannelsen ikke ligefrem bugner af undervisningstimer. Nej nej, det foruroligende, deprimerende og yderst frastødende er, at jeg skal møde fra 12.30-16.00. Skal i lige have den igen? Det er altså fra 12.30 (som i over middag) til 16.00 (som i nærmest aften)! WTF! Og på en fredag! Jamen helt ærligt, er de da skingrende sindssyge på den der skole!? Kan jeg ringe til en ven eller spørge publikum?

Ja ja, jeg overdriver måske lidt, men jeg er ikke fan af skole fredag eftermiddag. Og det ser ligesådan ud nærste fredag.

2 kommentarer:

  1. Bytter gerne med en 8-17 arbejdsdag... Var det noget?! Jo kooom nu...!

    SvarSlet
  2. Okay okay, kan måske godt se jeg er lidt for forkælet til at klage. Men jeg er anderledes vant. Sorry. ;)

    SvarSlet