søndag den 24. april 2011

Award.

Søde Karoline har givet mig denne award;



Hvorfor startede du med at blogge?
Det startede med "bare" at være en blog om mine kager, men efter at have udforsket de mange skønne hverdagsblogs, fik jeg lyst til at skrive om min familie også.

Hvilke blogger følger du?
Jeg elsker Superheltemor, som skriver sjovt om sine skønne døtre, Sneglcille, som skriver om livet som enlig mor og Karoline-med-k, som skriver om sin skønne familie og England.

Favorit make-up mærke?
Åh, det der make-up er jeg virkelig dårlig til at tage mig tid til. Det bliver i bedste fald til en hurtig omgang mascara, og mærker aner jeg ikke. Måske maybeline?

Favorit tøj mærke?
Mærket er ligegyldigt, bare det sidder godt og er billigt. Det er oftest HogM og Vero Moda.

Din favoritfarve?
Hmm, har jeg sådan en? Måske blå? Eller grøn? Nej nej, mørkelilla. Ja, det tror jeg altså.

Parfume?
Jeg har sådan en rød firkantet Gucci Rush, som jeg har brugt siden 9. klasse, altså ikke den samme, jeg har købt ny når den var tom. Den er tosset god.

Favortifilm?
Jeg elsker kærlighedskomedier der stort set alle har samme plot. Gerne med Jennifer Aniston. Jeg er også en Harry Potter fan, dog mest af bøgerne.

Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
Jeg vil rigtig gerne til USA. Ville ønske jeg havde haft tid og råd til at tage en kærestetur med Mr. Stamina inden jeg vi fik William, men vi skal nok finde pengene engang. Det er jeg sikker på!

Hvad glæder du dig mest til i nærmeste fremtid?
Jeg glæder mig til at færdiggøre 5. semester og starte i praktik i Vuggestuen Luna til August. Jeg glæder mig også super meget til at blive moster til september.

Jeg vil gerne give awarden videre til:

June

Dorthe K

Edith (no ordinary cake)

4 kommentarer: