tirsdag den 12. april 2011

Bare kald mig ålen!

Jeg skal være slank. Serøst! Måske kan i slet ikke genkende mig om et par måneder. Ja, jeg siger det bare. Jeg har nemlig købt den her:


Min helt egen cross trainer. Oh joy!

Men helt ærligt så vil jeg jo rigtig gerne tabe de forbandede 5 kilo, der har bosat sig på min mave og lår. Kiloene mener åbenbart selv at de har købt og ikke bare fremlejet pladsen.

Men min plan er så, at jeg starter på benhård kur den 20 april. Så har jeg nemlig en måned til min brors konfirmation, hvor jeg gerne skulle se anstændig ud. Og med min nye bedste veninde, cross traineren, kan det kun blive godt! Tror i ikke?

P.s. Jeg har lige spist røv mange pandekager!

2 kommentarer:

  1. Aha, been there... Heldigvis kunne jeg sælge den næsten ubrugt igen til samme pris som jeg købte den for. Jeg håber du får mere held med det end mig :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har også købt den brugt, til den nette sum af 400, så det går nok. Desuden har jeg høje forhåbninger. :)

    SvarSlet