torsdag den 7. april 2011

For helvede da, med det snorkeri!

Mr. Stamina ligger inde i sengen og snorker så højt, at jeg kan høre det helt herude i stuen! For helvede, hvor er det irriterende altså! Ikke det mest motiverende for at gå i seng. Og så ved jeg jo bare, at det bliver sådan en nat, hvor jeg, i desperation, tæver ham i søvne og nærmest skriger; "DU SNORKER!!!!" imens han bare vender sig om og snorker mindst lige så højt, bare den anden vej. Jeg skal seriøst snart have fat i nogle ordentlige ørerpropper.

P.S. Jeg flipper altså ikke over et enkeltstående tilfælde, det har været sådan mere eller mindre hver nat de sidste par måneder og han har fået en tid hos en øre, næse, halslæge.

2 kommentarer:

  1. Det er meget spændende, det der sker i sådan en seng om natten, når den ene snorker. De dér tilfældige spark og puf, så den snorkende da for fanden kan vende sig om og sove normalt - UDEN LYD! Held og lykke med søvnen.

    SvarSlet
  2. Karoline, der er intet tilfældigt over mine spark om natten. De er veltilrettelagt og rammer kun der steder jeg ved han kan mærke dem. Jeg bliver ond, når der snorkes!

    SvarSlet