tirsdag den 19. april 2011

Fuck jeg er sulten.

Jeg har holdt min kur godt, men det er ligesom om, at det bare er for fladt at rose sig selv, for at holde kur i 2 dage. Alligevel er jeg ikke for fin til, at ynke mig selv efter selvsamme 2 dage.

Lige nu rumler min mave så højt, at jeg er bange for jeg vækker William. Jeg prøver at tænke, at hver gang min mave rumler, så betyder det at min krop æder lidt af det der fedt, jeg så gerne vil af med. Heldigvis har jeg drama i Paradise, der kan få mine tanker væk fra mad.

Jeg er så måske heller ikke helt kommet igang med den der cross trainer endnu. Jeg forsøgte tidligere at forklare Mr. Stamina, at det jo er fordi den vender forkert, (læs: væk fra tv'et) at jeg ikke har fået brugt den endnu. Klart hans skyld! Og er i klar over, hvor varmt der har været de sidste par dage? Undskyldninger har jeg i al fald masser af, men i morgen er der atter en dag og der giver jeg den gas!

Godnat sagde Kirsten!

1 kommentar:

  1. Godmorgen - så er det op på crosseren inden det bliver for varmt :-)

    Helt klart en fejl den står modsat tv´et! Få den vendt med det samme og se kiloene rasle af.

    SvarSlet