søndag den 17. april 2011

Kur. Igen.

Okay okay, jeg har været rimeligt sløv i den her weekend, men nu tager jeg mig sammen. Vi har både haft besøg af skøn veninde fra København, været på mormor/morfar besøg i Hals, spist kinesermad fra lækker take away restaurant og alt for meget slik. Men nu er det også slut.

Fra og med i morgen er vi på kur. Sådan rigtigt. Jeg ville først have startet den 20. men besluttede, at jeg simpelthen havde brug for at komme i gang. Nu. Jeg skal i bedste fald tabe 8 kilo, mere realistisk omkring de 5-6. Så fra i morgen hedder det grøntsager, små portioner, masser af vand og en tur på cross traineren hver dag. Mit skjulte våben er, at tage et billede af min flæskede vom, som jeg så lige kan tage et kig på, hver gang jeg craver chokolade.

Jeg håber i vil heppe på mig!

1 kommentar: