tirsdag den 5. april 2011

Mød Joy.

22 årige Joy er den nye pige i Singleliv. Hun starter med at fortælle, at hun tager i byen med sin mor, som i øvrigt har lært hende, hvordan man giver et blowjob på en twister-is. Charming!

Hun fortæller også, at hun går meget op i hvordan en fyr lugter: "Hvis min fyr er i bad så kan jeg godt finde på at lugte til hans boxershorts, lige der i revnen. Og så kan jeg godt miste lysten." Ja det tro sgu da fanden! Det ville sgu da være mere underligt, hvis det var et total turn on, at underbuksen lugtede af skimmelost. Og hvorfor overhovedet lugte til dem, til at starte med? Jeg fatter bjælde.

I aftenens afsnit skal mor og datter på dobbeldate, men heldigvis har de nogle dating regeler. "Hvis vi er vilde med den samme fyr, så er det no go. Husk at bruge gummi og lad være at drikke dig for fuld." Ja, hvordan kan det så gå galt?

Daten foregår, selvfølgelig, på Burger King.

Stay tuned, for jeg kan mærke det bliver vildt i næste afsnit!


Hver gang jeg ser programmet tænker jeg; hvor er jeg GLAD for at jeg slipper for det der gå-i-byen-og-score-ræs. Hvor er jeg lykkelig for, at jeg har fundet den dejligste mand, som jeg føler mig tryg nok ved, til at jeg kan prutte uden at blive flov. Og som ikke forventer at jeg duller mig op, med 5 kilo make up hver dag. Og som synes jeg er smuk, selvom jeg har 5-8 kilo for meget, ca. 3000 strækmærker og løs hud på maven.

10 kommentarer:

  1. Ha haaaa! Tak for dagens grin...det var tiltrængt.

    Date på Burger King....så bliver det da heller ikke mere romantisk, hva!?

    SvarSlet
  2. AAAHHhh! Blev så glad for at læse det her - har lige set sidste halvdel af afsnittet og kan slet ikke få armene ned! Skulle lige oversætte noget af det hun sagde til mr. Huge og han så bare helt forskrækket ud.. Sjovt :-)

    SvarSlet
  3. Såå vildt med hende Joy! Hun er da Amalie 2!

    SvarSlet
  4. ARJ! Jeg bliver da nødt til at få kanal 4 tilbage kan jeg godt se på det hele ...

    SvarSlet
  5. Har du ikke kanal 4? CHOK! Så går du jo også glip af de unge mødre! Cecilie for fanden, kom nu ind i kampen. ;)

    SvarSlet
  6. I know right?!
    Jeg har kun den lille pakke og jeg går glip af ALT. Bestiller straks den mellemste. Jeg MÅ se mor/datter blowjob på Burgerking !

    SvarSlet
  7. Pis, at man ikke har kanal 4 - jeg gad så godt se Singleliv!!!
    Af hjertet tak, Luna - for at komme med referat!!!
    Og man overvejer om man virkelig skal afgive TV3 for at få 4'eren.. Tough choice!

    SvarSlet
  8. Åh nej Dorthe, du må ikke opgive tv3, der kommer der jo Paradise. Jeg er junkie når det kommer til dårligt tv!

    SvarSlet
  9. Altså, jeg har hemmeligt login til nutv, det kunne jeg jo godt hviske til alle jer stakler...

    SvarSlet
  10. Ja det må du næsten gøre Karoline, det er nærmest en krænkelse af menneskerettighederne IKKE at kunne se Singleliv!

    SvarSlet