torsdag den 7. april 2011

Om gode beslutninger.

I dag er en glad dreng blevet afleveret i dagpleje (hurra) og jeg i skole. Det tog mig ca 30 min at beslutte, at min begyndende hovedpine og jeg simpelthen ikke kunne overskue, at høre på kedelig mand fortælle om læring. Så kl 9 tog jeg min cykel, kørte inden om bageren (for alle ved jo at kage er det bedste middel imod hovedpine) og kørte hjem til min mand!
Best decision ever!
Nu slapper jeg af, forsøger at komme af med min hovedpine (mere kage måske?) og glæder mig ligefrem til at hente vidunderet og holde lang weekend. Bemærk venligst hvordan han gik fra at være en unge til at være et vidunder. Det hedder overskud på grund af mig-tid. Mmm!

2 kommentarer:

  1. Ahhh, super beslutning! Sådan får man startet på en god weekend :-)

    SvarSlet
  2. Det var helt klart det rigtige! :) Nu krydser jeg bare fingre for, at mindstemanden er i acceptabelt humør i morgen.

    SvarSlet