tirsdag den 26. april 2011

Om irriterende mænd!

Ja, det er ikke for ingenting at jeg kalder min mand for Mr. Stamina. Når vi er på kur, så er han nemlig mega viljestærk og han er endda begyndt at træne igen efter mange måneders pause. Dette tilsammen har resulteret i, at han på 8 dage (inklusiv 1 snydedag) har tabt, hold nu fast, 6 kilo! WTF!

Ja ja, jeg VED godt, at mænd taber sig hurtigere end kvinder og jeg VED også at han har 40 kilo mere at tabe af, men det er sgu da stadig deprimerende, når jeg nu "kun" havde tabt halvanden kilo, da jeg vejede mig søndag morgen.

Men det går godt. Vi har været super seje begge to og jeg håber det holder ved. Min mave rumler så højt, at det lyder som tordenvejr, men der er også kun to timer til aftensmad. Snøft.

3 kommentarer:

  1. Puha jeg synes du er sej. Det værste tidspunkt er netop når der er 2 timer til aftensmaden, for så er man ved at være vildt sulten og den bette er træt og gnaven. Så falder jeg ALTID i igen...

    SvarSlet
  2. 6 kg! Så irriterende :-)

    I nogle henseender er det bare nemmere at være en mand...

    SvarSlet
  3. Tak tak. Ja det er vildt irriterende. Hvis jeg kunne tabe 6 kilo på en uge, så ville jeg bare spise løs og så snuppe en uges kur hver 3. måned!

    SvarSlet