torsdag den 7. april 2011

Paradise. Igen.

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer, der følger med i paradise, men jeg gør. Meget! Og ja, jeg ved godt at jeg lever af andres intriger, fordi jeg selv er totalt familie-kedelig. Så er det konstateret og så behøver vi ikke snakke mere om det. Punktum.

Men i aften er der jubel i det lille hjem, i sofaen i al fald, for de andre sover nemlig. For det er Nick der er røget ud! Og lige nu bliver der heftig konfereret om, om Sheila-Maria (hans paradise kæreste) skal forlade hotellet med ham. Dobbelt yes, for hende kan jeg da slet ikke udstå.

Okay STOP! Nick fik så lige mulighed for at sende Sheila-Maria hjem alene og selv blive. Og det gjorde han! Fuck han er en nar!

Selv om i ikke følger med vil i så ikke godt krydse fingre for, at Nick snart ryger ud. Og Daghan også. Han er helt forfærdelig!

5 kommentarer:

  1. Hvad er det med de der dobbeltnavne i reality-tv? Sheila-Maria, Malou-Stella, Inge-Yvonne og ja, jeg ved der er mange flere, men jeg kan ikke lige huske dem nu. Lyder det bare mere kendis-agtigt, eller hvad?

    SvarSlet
  2. Ja, jeg tror det er et krav! Der er altid en 3-4 stykker i paradise der har dobbeltnavne.

    SvarSlet
  3. @ Karoline: Line Cecilie og Amanda-Sisse (fra de unge mødre of course)!

    Hæh! Du er så sød Luna. Elsker hvordan du lever dig ind i det. Personligt kan jeg slet ikke blive fanget af paradise. Men jeg så tilgengæld party i provinsen på tv2 i går. Også et alletiders show. Og så har jeg lige fået en dvd med et program som hedder "Vesterbro", som vist har kørt på kanal 4(?) Jeg har ikke set det endnu, men beskrivelsen lød alletiders :)

    SvarSlet
  4. Ja, det der Vesterbro kan jeg godt huske. Jeg så vist lidt af det.

    Jeg er jo både gift og mor, så jeg MÅ leve mig ind i den slags drama, når nu jeg ikke er ude og lave den selv. Hvilket jeg egentlig er ret godt tilfreds med.

    SvarSlet
  5. Nick er helt igennem et dumt svin (: Kan slet ikke lade være med at se Paradise. Må. Ha'. DRAMA!

    SvarSlet