lørdag den 23. april 2011

Påske.

I morgen skal vi til påskefrokost ved mine forældre og jeg glæder mig! Ikke kun på grund af det hyggelige selskab og dejlige vejr, men mest fordi man jo ikke kan holde kur, når man er inviteret hos andre. Derfor har jeg lavet en lille påskekage til at tage med.


Det er mørke bunde med hindbærmousse smurt op med smørcreme. Jeg var totalt doven og gad simpelthen ikke makke med fondant i det her varme vejr, så jeg farvede smørcremen grøn i stedet.
Jeg skyldte desuden min veninde en forsinket fødselsdagskage så det blev i samme anledning.



Samme fyld.

Fuck jeg glæder mig til imorgen!

2 kommentarer:

  1. Du er så dygtig!! Glæder mig til du laver kursus :-)

    SvarSlet
  2. Tak. Jeg kan forsikre dig om, at det slet ikke er så svært som det ser ud.

    SvarSlet