søndag den 10. april 2011

Rasmus Klump!

Jeg har været på date med en god veninde, som jeg ser alt for sjældent. Vi har et stamspisested, nemlig Rasmus Klump familierestaurant. Jeg ved ikke hvor mange af jer der kender den, men det er så lækker mad.
Vi mødte hinanden da vi begge arbejdede på den første og oprindelige Rasmus Klump i Hals. Dengang var vi en 14-15 år og nu er restauranten lavet til et franchise og åbnet bla. i blokhus og Århus. Hvis i ikke har prøvet det, så gør det nu! Det er guf. Jeg glemte at tage billeder af maden, så nu finder jeg lige et på nettet.


Nu fik jeg godt nok en med kylling, bacon, broccoli og champignonsovs, men det er i samme stil som denne.

Men pas på! Det er en kaloriefælde, for man kan ikke gå derfra uden også at få sådan en her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar