fredag den 8. april 2011

Røv tur!

Jeg ved godt jeg bitcher meget i disse dage, men det er fordi, at jeg har opdaget, at Williams suren ikke stammer fra sygdom, men åbenbart er en fase, som eddermame har at slutte hurtigt.

I dag var vi på tur på biblioteket, hvor der sad en super creepy fyr og halvsov i sofaen. Jeg sidder så og snakker med en bekendt jeg har mødt der og hun spørger hvor W går i dagpleje. Jeg siger gadens navn og så kommer manden hen og spørger om det godt nok var den gade. Det synes jeg var så mega klamt og jeg fik også fortalt ham, at det eddersparkemig ikke kom ham ved, hvor min søn gik i dagpleje. Jeg ved godt, at han temmelig sikkert er en sølle sjæl der var ensom, men når man på den måde taler om min søn, så forsvinder al pædagogisk hensynstagen og tilbage er kun en rå dyrisk beskyttertrang! Dont mess with mom!

William blev i øvrigt skide sur over at skulle have flyverdragt på, så jeg tænker; "ok, jeg er den søde mor, der foreslår at vi lige smutter inden om macD." Worst decision ever! Han var pisse sur og gad intet spise. Til sidst er vi begge så flove over vores hysteriske søn, at vi køber en is. Big mistake, for ungen tror åbenbart kun at, de vand is han får hos oldefar er rigtige is, og skriger derfor endnu højere, da vi forsøger os med en mcflurry.

Nu sover han til middag og jeg får ro til hovedet inden næste etape. Ready set go!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar