mandag den 18. april 2011

Var der nogen der sagde ferie?

Det tror jeg nok lige! En hel uge med lækkerdreng, som i øvrigt er i super humør igen, og lækkermand, som bare er lækker.
Vejret er skønt og vi har fejret første feriedag med at grille med naboerne. Hyggeligt for mig og en smule stressende for min bedre halvdel, som farede rundt for at holde William væk fra grillen.

Og selvom ferie med kur er lidt røv, så synes jeg selv at jeg har været ret sej i dag.

Morgen: Havregryn
Formiddag: Agurk og gulerødder
Middag: 1 æg, 2 stykker kød og en grovbolle
Eftermiddag: En halv pære
Aften: Svinemørbrad på grill, salat, brød og lidt kartoffel

Og så har jeg planer om en grovknækbrød med Philadelphia Light senere. Kernesund, tror jeg nok lige, så lige nu får jeg mit sødekick ved hjælp af noget pepsi max.

I øvrigt følte jeg mig totalt meget som Mrs. Spelt, da jeg tidligere var nede og handle og kurven var fyldt med grøntsager, frugt, grovknækbrød, philadelphia light og riskiks. Jeg skulle nærmest tage mig i, ikke at skule ned i andre indkøbskurve og give dem et blik der sagde; nå-i-skal-nok-have-chokolade-og-chips-hvad? Selvom det var mig selv, så sent som i går.

2 kommentarer:

  1. Well done! Når man først er kommet igang med at være sund, er det jo et kick i sig selv :-)

    Her er forresten et godt link til en kur en af mine veninder har haft stor succes med: http://anden-udgave.blogspot.com/2011/04/dit-la-harcombe.html

    SvarSlet
  2. Wow, den er alligevel rimeligt hardcore.

    SvarSlet