mandag den 16. maj 2011

Bordet fanger.

Jeg har meldt mig til spinning i morgen aften. Nu skal det fandemer være.
Det kom sig af, at jeg har siddet og følt mig fed og nederen hele aftenen. Kuren røg ad helvede til i sidste uge og jeg kan simpelthen ikke komme i gang igen, så med spinning kan jeg da få forbrændt en smule af de mange kinder maxi jeg kører indenbords. Så med mindre jeg har migræne eller brækker mig i lårtykke stråler, så SKAL jeg spinne i morgen aften. Basta, blev der sagt!

Og så vil jeg i øvrigt gerne bitche lidt over geners uintellingens. Det kan sgu da ikke være rigtigt, at jeg tager på bare jeg kigge på en chokoladebar, hvorimod min søster, som nu er halvvejs i en graviditet, kæmper en brag kamp for at tage på. Hun vejde 48 kilo før, havde det skidt i lang tid og tabte sig, så hun skulle tjekkes i hoved og røv på sygehuset. Om jeg begriber, hvorfor vi ikke bare kunne have delt den der forbrænding halv/halv?

2 kommentarer:

  1. HVis det var min søster - så ville jeg blive deprimeret. Forstår dig godt. Håber spinning gik vel og der røg en masse Kinder Maxi af!

    SvarSlet
  2. Jeg ved, at hun til gengæld er ret træt af, at alle læger tror hun har spiseforstyrrelser. Spinning gik super. Jeg må mindst have forbrændt 20 kinder maxi, af de store. At jeg så lige har spist ananas med flødeskum, det taler vi ikke om.

    SvarSlet