onsdag den 11. maj 2011

Den 17. Juni!

Der bliver min mand uddannet pædagog. Eller det vil sige, der skal han til sin bacheloreksamen og derefter er der kun dimmision tilbage. Det er fandemer vildt at tænke på.

Da vi begge, for 3 1/2 år siden, startede på pædagoguddannelsen, kendte vi ikke hinanden. Jeg havde aldrig før haft en kæreste og han havde en kæreste igennem 3 år. Klip til 2 måneder senere, hvor vi begyndte at kysse på hinanden. Klip til 4 måneder senere, hvor vi blev gift. (crazy, i know!) Klip til 5 måneder senere og jeg var gravid. Klip til 9 1/5 måneder senere og vi fik vores dejlige dreng. Det er altså lidt sindssygt at tænke på, men dejligt selvfølgelig. Da vi startede var vi begge unge mennesker, nu er vi forældre og Mr. Stamina er uddannet lige om lidt.

Så tænker i, yay hvor fedt, så skal han til at tjene penge og det tænkte jeg egentlig også, indtil han for nogle måneder siden var til åbent hus på kandidatuddannelserne i Århus og kom hjem med store bedende hundeøjne og sagde; "Det var bare SÅ spændende. Ih, hvor gad jeg godt starte med det samme." Og hvad siger man så lige. Fuck, hvor gad jeg godt snart have flere penge, men en glad mand er nu noget skønnere, så til september starter han på en kandidat i pædagogisk sociologi. Eller det regner vi da med, eftersom han har fire 12 taller, et 10 tal og kun en eksamen tilbage.

Men men med; den 22. juni slutter mit semester og så skal vi bare holde ferie sammen indtil jeg starter i praktik den 1. august. Og jeg GLÆDER mig!

Ha' en skøn onsdag aften

Host host - Jakob er tilbage i Paradise i aften. Im sure of it! Wuhu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar