søndag den 15. maj 2011

Fest og dovne hunde.

I går aftes holdt vi fest for første gang i 3 år. Vi så melodi grand prix, sang sing star og spillede guitar hero. Det var hyggeligt, men fuck hvor har jeg været træt i dag. Man kan altså godt mærke, at man ikke er vant til det der væren oppe til kl 3 halløj. Lige et stemningsbillede:


Vi skulle så hente vores dejlig dreng hos mormor og morfar og han havde heldigvis hygget sig, men også savnet os, for da vi kom ind ad døren gik han helt i selvsving og løb rundt og råbte glæden ud i lang tid. Så er der jo intet skønnere end lige at mærke savnet og så få sit vidunder tilbage, så alt i alt var det en succes. Mine forældres hund gjorde dog det, både jeg og Mr. Stamina havde mest lyst til:



Og det var alt jeg kunne klare i dag. Nu, godnat!

1 kommentar:

  1. Det ser fedt ud med fest - godt I hyggede Jer

    Jeg kan sagtens følge dig i det der med lysten til at flade ud, selv uden at holde fest halvdelen af natten er det altid dét jeg har mest lyst til...

    SvarSlet