torsdag den 26. maj 2011

Hvad folket vil have.

Edith har rykket for konfirmationskagerne, som jeg ellers havde håbet i havde glemt alt om. De blev nemlig ikke helt så spændende, som jeg havde håbet på, men jeg fik af vide, af pålidelige kilder (bl.a. Mr. Stamina) at de smagte bedre end noget jeg før har lavet. Og det er jo det vigtigste, bilder jeg mig ind. Selvom jeg godt ved, det lidt er løgn, for lige præcis med de her kager, der er det altså WOW-effekten der er vigtigst. Okay okay, nu stopper jeg. Jeg er nemlig ret sikker på, at jeg var den eneste der var skuffet over resultatet.
Her kommer de så:




De var med to mørke bunde og en lys bund, da jeg, som sagt, var løbet tør for cacaopulver, men det gjorde bestemt intet. Fyldet var tobleronecreme og jordbærmousse og de var smurt op med almindelig smørcreme. Og der var ALT for meget kage! Den største blev næsten spist, den mindre blev slet ikke rørt, så den kom med til min søsters fødselsdag dagen efter.

Det er med skam i stemmen, jeg fortæller, at jeg slet ikke smagte dem. Men det er fordi jeg, helt ærligt, er meget mere til min mors helt almindelig kanelkage, som hun også havde bagt på konfirmandens krav.

2 kommentarer:

  1. De er fine! Kan da godt se at du har lavet nogle der er sejere, men de her er da absolut ikke noget at skamme sig over! Og jo smagen er jo nok heller ikke heeelt uvæsentlig ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle fine kager(:
    Er en rigtig god og spændende, blog du har(:
    Du må gerne kigge forbi min, hvis du får lyst(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet