søndag den 1. maj 2011

7 informationer.

Karoline vil gerne vide 7 ting om os bloggere og narcissistisk som jeg er hopper jeg straks på vognen.

• Mr. Stamina var min første, og sidste, kæreste. Vi mødtes for lidt over 3 år siden.

• Vi blev gift 4 mdr efter vi blev kærester.

• Jeg tog til USA for at være au pair efter gymnasiet, men fik kolde fødder og tog hjem efter 14 dage. Weak, i know, men uden tvivl den rigtige beslutning for mig.

• Jeg har set horton sagaen siden jeg gik i 7 klasse. Kun sporadisk, men man kan altid følge med og jeg elsker drama.

• Jeg havde, i mine yngre dage, et crush på den nyligt gifte prins William. Måske derfor jeg forelskede mig i navnet til min søn, men sig det ikke til Mr Stamina!

• Jeg er en tv-serie freak. One tree hill, venner, alle tiders barnepige, gossip girl, desperate housewives, Will and Grace og cougar town. You name it, i've seen it.

• Jeg har en lidt OCD lignende vane med at skære mit pålæg til så det passer til brødet.

Det var vist det. Fortsæt endelig hos jer selv. Jeg vil meget gerne læse 7 ting om jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar