onsdag den 25. maj 2011

Madblog?

Jeg har lige opdaget, at jeg står listet på en hjemmeside, der hedder madblogs.dk og nu kan jeg lige pludselig mærke min indre people-pleaser krumme tæer. For jeg skriver jo ikke om mad, vel? Kage, javist - men det er også mere ovre i dessert og lækkeri-kategorien.
Tænk hvis der dagligt er forhåbningsfulde mennesker, der klikker sig herind i håbet om at finde lækre madopskrifter og fancy billeder. Men det er ligesom om, at det virker lidt fladt, hvis jeg begynder at lægger billeder og opskrifter, af dolmios pastakødsauce og hjemmekogte spaghettier, ud. Synes i ikke? Måske er det i virkeligheden et tegn om, at jeg skal til, at lave nogle lidt mere spændende retter... Hmm...
Men det er bare ligesom om, at jeg udfolder mig bedre i dessert og guf-kunsten. Det smager også bedre, sådan af sukker, fløde og chokolade. Og nu har jeg lyst til guf. Crap. Godt den nye føtex først lukker kl. 20.

9 kommentarer:

  1. Hey, kager er jo også mad! Og det smager lige præcis bedre - af chokolade og masser af kalorier! Hvorfor er det mon lige at kalorier smager så godt?

    SvarSlet
  2. Det har jeg også tit tænkt. Når evolutionen er så smart på så mange områder, hvorfor smager broccoli og selleri så ikke bedre end chokolade og fløde? Jeg fatter det ikke!

    SvarSlet
  3. Det er flere kageblogs inde på madblogs.dk, så der er da helt sikkert også plads til dig - ligesom der også er vinblogs og kaffeblogs derinde :-)

    Jeg håber at se dig derinde!

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  4. Tak skal du have! Nu har jeg savlet rundt på din blog, og er du vimmers mand - det er jo SÅDAN en madblog ser ud! Nu ved jeg i al fald hvor jeg skal kigge hen, når jeg skal finde inspiration til spændende retter.

    SvarSlet
  5. Når nu du kalder bloggen Lunas kager er der da ingen der kan klage over falsk varebetegnelse. Madblogs.dk er bare en smart liste over danske blogs der (hovedsaglig) handler om ting der kan kommes indenbords, så du passer vist fint ind :)

    SvarSlet
  6. Kære Luna,

    Jeg håber du vil prøve at bikse en god yankiekage sammen en dag, for jeg kan altså næsten ikke tænke på andet...
    Fandt lige denne opskrift: http://www.taste.com.au/recipes/15235/banana+mars+bar+cake

    - har du nogensinde bagt noget i den stil?

    SvarSlet
  7. Mmmm, den ser jo alt for god ud, men som jeg lige ser det er det vel bare en alm banankage med marsbarer i, ikke? Det må jeg prøve!

    SvarSlet
  8. Det er da bare fint! Kager er jo også mad. Vigtig mad!
    Må vi egentlig ikke se den kage du lavede til konfirmationen?

    SvarSlet
  9. Ih Edith, jeg havde håbet du havde glemt det - jeg synes sgu de blev lidt kedelige, men jeg skal nok..

    SvarSlet