fredag den 6. maj 2011

Mmm, weekend!

Kan i mærke det? Det er weekend. Det er forår. Det er lækkert!

Det bliver godt vejr i morgen og vi får familiebesøg fra Silkeborg. William glæder sig helt vildt til farmor, farfar og faster Cilie kommer, for så skal vi nemlig allesammen ned på legepladsen og lege med hans helt nye spand, rive og skovl. Han er helt hooked og har leget med det siden han kom hjem fra dagpleje og det var ikke med hans gode vilje, at han ikke fik lov at sove med det. Tænk at noget til 19.95 kan bringe sådan en lykke. Fedt!

Kuren halter. Ja, jeg siger kuren, for så lyder det ikke som om, at det er mig der er fuldstændig uden rygrad. Jeg har givet mig selv fri i weekenden og så på mandag tager jeg mig lige sammen i 2 uger, så jeg kan se bare lidt tyndere ud til konfirmationen. Her til aften har jeg endda købt klippekort til Nordkraft, så jeg kan komme i gang med at spinne. Men jeg har også en backup. Den ser sådan her ud:


Så kan den lige holde alt slask på plads.

4 kommentarer:

  1. Den ser godt nok effektiv ud den der brynje/badedragt! Men pas på, det giver altså væmmelig mavepine at få spændt de indre organer ind på halv plads... Jeg taler af bitter, bitter erfaring :-)

    SvarSlet
  2. Hvis jeg bare kunne finde en med små stropper, så den ikke kan ses under kjoler og toppe. Den her er kun en top, jeg har i forvejen sådan en heldragt, der holder ALT på plads, men den er sgu lidt upraktisk, når man skal på toilettet. Måske det i virkeligheden er nemmere, bare at tage mig sammen til at få tabt de sidste fucking 5 kilo! Hvorfor er de så genstridige? Jeg forstår det ikke.

    SvarSlet
  3. ser lige du har vundet skumfiduser hos superheltemor. tillyke og good luck med de sidste 5 svære kg :-)

    SvarSlet
  4. Ja, det er som om verden bare ikke vil tillade mig at blive tynd!

    SvarSlet