tirsdag den 17. maj 2011

Mmm...

Dyne i sofaen, hvad bruden ikke ved, de unge mødre og paradise. Den perfekte afslapning efter en hård omgang spinning.

Og lige her er jeg nødt til at lave en brat opbremsning, fordi det kommende ægtepar har kaldt deres kønne lille datter for lilla. Jeg er all for de specielle navne, men at opkalde sit barn efter en farve det er altså for underligt. Skal lillesøster så hedde lyserød eller hvad er vi ude i? Ej det er sgu et no go.

Og nu har jeg fuldstændig glemt hvad jeg ville med dette indlæg, så jeg vil bare sige fortsat god tirsdag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ahhhhh, tændte lige for de unge mødre, lige der hvor den lille Rosa blev født. Og selv om de ikke er egnede som forældre, så kunne jeg ikke holde tanken ud, om at de skulle sige farvel til deres barn. Så jeg har zappet væk, ellers ville jeg tude alt for mange tårer over hvor trist det hele er.

    SvarSlet
  2. Ja, det er godt nok tough at se på lige nu. Det er slet ikke til at bære, selvom jeg er sikker på, at det er det rigtigt.

    SvarSlet