torsdag den 19. maj 2011

Om dårlig planlægning.

Hvor er det bare mega ufedt, at stå kl 21.45 og opdage, at man har beregnet kagedejsmængden helt forkert og derfor står med 2 kager, der kan blive til 2 bunde og ikke 3. Og når man så i forvejen har udskudt bagningen til sidste øjeblik OG i øvrigt ikke har mere cacaopulver. Not cool! Men 3 bunde, det skal de altså have og så så man ellers mig smide verdens hurtigste omgang kagedej sammen, uden cacaopulver vel at mærke (Men så bliver det jo også bare lidt pænere, når den ene bund i kagen er lys imens de andre er mørke, ik?), for jeg skulle dælme ikke misse Paradise. Det er klart! Så nu er de sidste bunde i ovnen og jeg sidder klar foran tv'et, med krydsede fingre for at Jacob ikke ryger i aften.
Fik jeg i øvrigt sagt, at det er finaleuge i Paradise i næste uge? Det er pisse fedt, men også lidt sørgeligt, for så går der jo laaang tid før det kommer igen. Herren i huset jubler dog over, at han igen kan komme til at bestemme lidt over tv'et. Han bliver klogere, men jeg lader ham blive i troen lidt endnu.

Billeder af kagerne kommer en af de nærmeste dage, men det er lidt hys-hys, for det er til lillebrors konfirmation på lørdag.

See you later, alligator!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar