onsdag den 25. maj 2011

Serier!

Jeg elsker serier. Meget. Jeg elsker at leve mig ind i en verden fyldt med drama og smukke mennesker og jeg bliver som regel så fanget af det, at jeg er nødt til at finde alle afsnittene, så jeg kan se dem lige efter hinanden. Her på det sidste har det været One Tree Hill, som jeg altid elsker, Desperate Housewives, som måske er den fedeste serie ever, og Gossip Girl, som jeg altså endte med at blive ret hooked på. Problemet ved at se dem så hurtigt, er at jeg nu har set den nyeste sæsonafslutning på alle tre serie på samme tid og derfor nu må vente et halvt års tid på nye afsnit.

Men det er også lidt farligt, for når jeg nu bliver helt opslugt at tv-drama, så kommer jeg tit til at savne kærestehygge-tid, selvom jeg selv er skyld i at den forsvinder lidt. Mr. Stamina er nemlig hurtig til at gribe PS3 controlleren, når han fornemmer jeg er forsvundet ind i serie-land og så kan der snildt gå et par uger, hvor vores aftener forsvinder på den måde. Totalt tåbeligt, i know!

Men nu har jeg ingen serier, kun Glee, som jeg er startet lidt på, men den fanger ikke helt. Og Paradise slutter i morgen, så nu får vi forhåbentlig snart noget kæreste-tid.

2 kommentarer:

  1. Kan I ikke finde en serie I begge kan lide? Det er sådan vi har kærestetid...

    SvarSlet
  2. Jo det lykkes engang imellem, fx. House, The Mentalist, Lie to me osv. Men dem kommer vi også til at se lynhurtigt. :)

    SvarSlet