fredag den 3. juni 2011

Dage med knald på.

Ja, det har vi haft.

Tirsdag: rengøringsvanvid. Der blev skrubbet og skuret så meget, at jeg desværre må indrømme at jeg havde ondt i benmuskulaturet et par dage efter.

Onsdag: Hvad der føltes som verdens længste tog tur til Silkeborg. William tog det nu pænt, men vi havde 2 skift, for vi skulle jo lige smide en kontrabas af i Randers. Sådan noget gør vi nemlig.

Torsdag: Konfirmation med meget sulten dreng, der er ved at få kindtænder og derfor voldskreg hver gang han fik mad i munden. BTW så findes der ikke noget mere stressende end at have en utrøstelig dreng foran 30 mennesker, man ikke rigtig kender.

Fredag: Hyggelig shoppetur med yndlingsdrengene og svigermor om formiddagen. Lang og meget varm køretur tilbage til Aalborg om eftermiddagen.

Og nu nyder jeg bare at være hjemme og have masser af sol og fridage i den nærmeste fremtid. Og jeg glæder mig voldmeget til at sove i min egen seng. Og jeg ved godt det er grimt og ret ukorrekt at starte sætninger med og, men jeg er ret ligeglad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar