onsdag den 8. juni 2011

Dagens fantastiske twist!

Så så man lige os med et rækkehus pr. 1/8. Det er så fedt!

Vi har længe været skrevet op til dem og i dag ringede vi så til boligselskabet, før at være sikre på at de ikke havde glemt os. Og det havde de faktisk. De havde et rækkehus med sidste svardato i går. De havde sendt en forkert mail og vi anede derfor intet. Vi fik dog lov at takke ja og det viste sig så, at dem foran os var sprunget fra og dem efter os havde sagt ja, så havde vi ikke ringet i dag, var det gået til dem. Men nu er det VORES og det er så fedt!
Nu skal vi lige have den skrabede økonomi til at hænge sammen, men det skal den bare. Basta!

Det fedeste er at vi får 2 etager, så når vi smider W i seng om aftenen, skal vi ikke tænke på at han ligge ca 1,5 meter fra tv'et. Og vi får vaskemaskine og tørretumbler. Og en lille have! Jeg er helt i ekstase over det!

6 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det lækkert(:
    Tillykke med det(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tillykke med det. Når vejret er som det er i øjeblikket, så kunne jeg godt ønske Datteren, Hustruen og mig selv ud i et lille hus med have... :-)

    SvarSlet
  3. Tak tak! Jamen det er så skønt! Jeg har helt glemt at sove middagslur, fordi jeg er så hyped. :)

    SvarSlet
  4. Tillykke!! Det er jo bare perfekt - tænk på al dden motion man får af at rende op og ned af trapper :-)

    SvarSlet
  5. Uh, det havde jeg slet ikke tænkt på. Med fare for at jinxe det, kam jeg fortælle at jeg nu har holdt kur OG brugt cross traineren 25 min hver aften i 5 dage. Jeg føler mig ret sej! ;)

    SvarSlet
  6. Hvor dejligt for jer. Mange gange tillykke :)

    SvarSlet