mandag den 6. juni 2011

De fede må svede.

Okay, jeg ved godt, at det måske er at strække den lidt at kalde mig fed, men jeg sveder seriøst konstant i det her vejr. Altså på den ufede jeg-er-i-overgangsalderen-måde. Jesus Christ, her er varmt! Og fordi det er så varmt, har jeg haft mere eller mindre konstant hovedpine i en lille uge nu. Om det er varmen, der får mig til at spænde i skuldrene, eller lyset i øjnene aner jeg ikke, men hovedpinen har været en fast følgesvend desværre.

Men jeg skal ikke kun brokke mig, for jeg har nemlig overstået min formidlingsdag i dag og kan nu se frem til 3 fridage med min søde mand, som endelig er blevet færdig med sin bachelor, som han afleverer på torsdag. Og så er der snart helt ferie! 4 uger holder vi fri med William og den sidste uge inden jeg starter, kommer han så afsted, så jeg kan forberede mig på praktikstart.

I uge 29 skal vi passe hus og hunde for mine forældre, så der har vi et stort hus i Hals for os selv. Det bliver så skønt! Williams faster har fået ad vide, at hun bare kan komme og bo hos os når hun har lyst i den uge og hun glæder sig om muligt mere end os.
Det der sommer er nu egentlig okay, selvom jeg kampsveder.

1 kommentar:

  1. Yay - god ferie! Og det der med kampsvedning, det kender jeg godt. Ærgetligt man ikke kan svede noget fedt af, når det næsten er sådan det føles...

    SvarSlet