fredag den 17. juni 2011

En stor dag!

Jeg havde egentlig planlagt, at skrive et langt indlæg i går aftes, om hvor skøn en dag jeg havde i går. For det havde jeg. Men jeg var så træt og sløv i kroppen, at jeg måtte overgive mig og gå i seng lidt i ni.

Men i går var jeg i Århus med min mor og svoger, for at overraske min søster, som skulle til sin sidste eksamen i HD 2. del. Og det var bare så vigtigt, at hun blev færdig, for hun har virkelig kæmpet og var så bange for at dumpe. I 2 år har hun arbejdet fuld tid i en bank og brugt hver anden weekend i skole og i øvrig lavet lektier, hvordan hun har magtet det aner jeg ikke. Her med hendes afsluttende opgave har hun kæmpet med en hård start på graviditet, der har fået hende sygemeldt fra uge 8 og resten af graviditeten. Hun har haft ugentlige besøg på sygehuset, fordi hun ikke tog på. Hun har begyndende bækkenløsning selvom hun har gået hjemme. OG så måtte banken lige lukke for de oplysninger, hun skulle bruge, halvvejs inde i opgaven, så hun måtte finde en anden retning.
Men nu er hun helt færdig og kan bare koncentrere sig om lille Karla, der kommer i slutningen af september.

Men i dag er også en stor dag, for min dejlige mand skal til sin bacheloreksamen over middag, så i må meget gerne krydse fingre for ham, så er i søde!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Uh sikke spændende! Jeg krydser fingre idag. Og godt det var en god dag igår :-)

    SvarSlet
  2. Tak, det virkede med dine krydsede fingre.

    SvarSlet
  3. ja det må man vel nok sige! sikke dygtig han er :)

    SvarSlet