søndag den 19. juni 2011

Surhed

Jeg ligger ligenu i min seng og prøver at falde i søvn, efter en lang aften i selskab med mig selv og lidt for meget chokolade.Mr. Stamina er ude og hjælpe vores naboer med et film projekt til skolen og har været afsted siden halv syv. Jeg prøver virkelig på ikke ar være hende den sure, der hidser sig op over, at han skulle have været hjemme kl ti og så skrev, at de snart var færdige kl elleve og så stadig ikke er hjemme. Men jeg kan mærke at hende den sure vinder, så jeg må nok hellere sove inden han kommer hjem.

Og det er altså ikke fordi jeg ikke nyder alene tid, det gør jeg, men jeg kan også ret godt lide kæreste tid.

Og nu godnat.

P.s. Dette indlæg er skrevet på iPhone UDEN briller, fordi jeg var for doven til at hente dem, så venligst ignorer stavefejl og eventuelle underlige autocorrects.

1 kommentar:

  1. sommetider er det kærlige overskud bare ikke til stede, og man kan sidde der og vente og blive mere og mere harm. og sur på sig selv, men uden mulighed for at ændre det. men du giver ham et kys senere og så bliver det godt igen. (jeg kender det alt for godt - bliver tit til tante stram...)

    SvarSlet